Latest Jobs 2022

Election Commission of Pakistan Jobs 2022 Advertisement

الیکشن کمیشن آف پاکستان الیکشن کمیشن آف پاکستان ایک خود مختار ادارہ ہے جو آزادانہ، منصفانہ اور شفاف انتخابات کو منظم، نگرانی اور ان کا انعقاد کرتا ہے۔ یہ پاکستان کے آئین، 197 کے مطابق قائم کیا گیا تھا، کمیشن کو حلقوں کی حد بندی کرنے، انہیں زونز میں تقسیم کرنے، اور ان کو ضم کرنے یا وارڈز میں تقسیم کرنے کے اختیارات حاصل ہیں۔ کمیشن، نیز ای سی پی، ایک چیئرمین یا چیف الیکشن کمشنر اور بہت سے دوسرے ارکان پر مشتمل ہے، جیسا کہ صدر متعین کر سکتا ہے (دفعہ 173) اکتوبر 2017 میں، سپریم کورٹ آف پاکستان نے منظوری کی نئی مہر لگائی۔ 2018 کے انتخابات۔ وکلاء، سیاست دانوں اور سول سوسائٹی کے کارکنوں سمیت بیس سے زائد فریقین کے ساتھ سماعت کے بعد، عدالت نے ملتوی کرنے پر اتفاق کیا۔

الیکشن کمیشن آف پاکستان ایک آزاد ریاستی ادارہ ہے جو پاکستان کے آئین کے ذریعے قائم کیا گیا ہے اور ایک خود مختار ادارے کے طور پر کام کرتا ہے۔ الیکشن کمیشن آف پاکستان کا مشن شفاف، غیر جانبدارانہ اور غیرجانبدارانہ انداز میں اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ منصفانہ اور آزادانہ انتخابات کے ذریعے جمہوریت کی تکمیل ہو۔ الیکشن کمیشن آف پاکستان جابز (ECP) ایک مستقل اور قومی کمیشن ہے جو پاکستان میں انتخابات کا انتظام کرنے اور ہر ووٹر کے بیلٹ کی درستگی کا فیصلہ کرنے کا ذمہ دار ہے۔ ای سی پی کی سربراہی پاکستانی فوج کے ایک ریٹائرڈ جنرل فخرالدین جی ابراہیم کر رہے ہیں، جو اس عہدے پر فائز ہونے والے پہلے غیر مسلم ہیں۔ پاکستانی فوج کے ریٹائرڈ جنرل فخرالدین جی ابراہیم۔

الیکشن کمیشن آف پاکستان ایک آزاد اور خود مختار ادارہ ہے جو ملک کے انتخابی عمل کی نگرانی کرتا ہے۔ یہ ایک چیف الیکشن کمشنر پر مشتمل ہے، جس کا تقرر صدر پاکستان کرتے ہیں، اور دو الیکشن کمشنرز جن کا تقرر پارلیمنٹ کی وفاقی پارلیمانی کمیٹی کرتی ہے۔ الیکشن کمیشن آف پاکستان ایک آزاد، خود مختار اور آئینی طور پر بنایا گیا ادارہ ہے۔ اصل میں یہ باڈی پاکستان کے چیف ایگزیکٹو کی ذمہ داری تھی۔

آج یہ کمیشن ایک تین رکنی ادارہ ہے، جس کے اراکین کا تقرر صدر پاکستان کرتے ہیں۔ الیکشن کمیشن آف پاکستان کی ملازمتیں قومی اور صوبائی مقننہ کے تمام انتخابات کے ساتھ ساتھ ریفرنڈم کے انعقاد، نگرانی اور نگرانی کا ذمہ دار ہے۔ کمیشن معیارات اور رہنما خطوط طے کرتا ہے، جس میں ووٹ ڈالنے کی اہلیت، امیدوار کی ضروریات، مہم کے ضوابط، اور ووٹنگ کا نظام شامل ہے۔ پاکستان کا آئین منصفانہ انتخابات کے انعقاد کو یقینی بنانے کے اختیارات بھی کمیشن کو دیتا ہے۔ کمیشن کے مینڈیٹ میں انتخابی فہرستوں کی اشاعت، انتخابی حلقوں کی وضاحت اور ان کی حدود کو محدود کرنا، ایک جامع ووٹر کی تیاری شامل ہے۔

الیکشن کمیشن آف پاکستان ECP (الیکشن کمیشن آف پاکستان) ایک آئینی ادارہ ہے اور جمہوریت، شفافیت اور انصاف کے اصولوں کے تحفظ کا ذمہ دار ہے۔ پاکستان میں (ایک پارلیمانی نظام والا ملک) ECP چیف الیکشن کمشنر (CEC) اور چار صوبائی الیکشن کمشنروں پر مشتمل ہے۔ ای سی پی کے کام یہ ہیں: انتخابات کے انعقاد کے لیے پالیسیاں اور رہنما خطوط وضع کرنا انتخابی عمل کا نظم و نسق اور تنازعات کو حل کرنا اس بات کو یقینی بنانا کہ ووٹنگ کا عمل مقررہ قوانین کے مطابق چلایا جائے ریٹرننگ آفیسر، پریزائیڈنگ آفیسر، دیگر پولنگ عملے اور پولنگ ایجنٹس کی نگرانی۔

پاکستان کا الیکشن کمیشن (ECP)، پاکستان کی قومی اسمبلی یا سینیٹ کے ساتھ الجھنا نہیں، ایک سول ادارہ ہے جسے پاکستان میں انتخابی عمل کو منظم کرنے، نگرانی کرنے اور اس کی نگرانی کرنے کا کام سونپا گیا ہے۔ پارلیمنٹ کے ایک ایکٹ کے ذریعے 1956 میں تشکیل دیا گیا، ای سی پی وزارت قانون و انصاف کے دائرہ اختیار میں تھا لیکن اب نو رکنی کمیشن کے ساتھ پارلیمنٹ کو رپورٹ کرنے والے ایک آزاد انتظامی یونٹ کے طور پر کام کرتا ہے۔ کمیشن پانچ سال کی مدت کے لیے مقرر کیا جاتا ہے۔ چیف الیکشن کمشنر کا تقرر صدر پاکستان کرتے ہیں، اور ممبران کا تقرر چیف جسٹس آف پاکستان سے مشاورت کے بعد کیا جاتا ہے۔

الیکشن کمیشن آف پاکستان کی نوکریاں الیکشن کمیشن آف پاکستان آئندہ الیکشن کے لیے مختلف اسامیوں کو پر کرنے کے لیے کوشاں ہے۔ الیکشن کمیشن آف پاکستان کی نوکریاں الیکشن کمیشن آف پاکستان بھرتی کر رہا ہے اور چونکہ ملک تاریخ کے سب سے بڑے انتخابات کا تجربہ کر رہا ہے، ایسے لوگوں کے لیے کھلی جگہیں دستیاب ہیں جو انتخابی عمل سے بخوبی واقف ہیں اور ایک منصفانہ اور جمہوری انتخابات کو یقینی بنانے میں مدد کرنا چاہتے ہیں۔ تمام شہریوں. EC کو ایک آزاد اور غیر جانبدار ادارے کے طور پر قائم کیا گیا ہے اور یہ عام انتخابات کو انجام دینے، عام انتخابات اور ریفرنڈم کو اس انداز میں کرانے کی ذمہ دار ہے جو عوام کی مرضی کی بالادستی اور بنیادی جمہوری اصولوں کی پابندی کو یقینی بنائے۔

یہ بھی پڑھیں: PPSC نوکریاں 2022 پنجاب پبلک سروس کمیشن

آسامیاں/ آسامیاں

  • اسسٹنٹ
  • ڈیٹا انٹری آپریٹر
  • جونیئر اسسٹنٹ
  • سپروائزر

اہلیت کی شرائط

  • کسی بھی حوالے سے مکمل یا مقررہ تاریخ کے بعد موصول ہونے والی درخواستوں پر غور نہیں کیا جائے گا اور ان میں سے کوئی بھی دعویٰ قابل قبول نہیں ہوگا۔
  • امیدواروں کو انٹرویو کے وقت تمام اصل دستاویزات پیش کرنے کی ضرورت ہوگی۔
  • انٹرویو کے انتخاب کے عمل میں صرف شارٹ لسٹ کیے گئے امیدواروں کو مدعو کیا جائے گا۔
  • انٹرویو/انتخاب کے عمل کے لیے کوئی TA/DA قابل قبول نہیں ہوگا۔
  • ہاتھ سے کوئی درخواست قبول نہیں کی جائے گی۔
الیکشن کمیشن آف پاکستان نوکریاں 2022 کا اشتہار

اپلائی کیسے کریں؟

آن لائن درخواست کریں.

سرکاری ویب سائٹ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button