Latest Jobs 2022

Driver Jobs in Lahore 2022 Advertisement

ملازمتوں کی تفصیل

پلاننگ اینڈ ڈویلپمنٹ بورڈ پنجاب نوکریاں 2022 اشتہار کے ذریعے اعلان کیا گیا ہے ڈائریکٹوریٹ جنرل (مانیٹرنگ اینڈ ایویلیوایشن) کنٹریکٹ کی بنیاد پر مندرجہ ذیل پراجیکٹ پر مبنی آسامیاں تلاش کر رہا ہے تاکہ “پنجاب میں ترقیاتی منصوبوں کی بہتر نگرانی اور تشخیص کے لیے جی ایم اینڈ ای کی تنظیم نو” کی اختراعی اور ڈائنامائٹ ٹیم کا حصہ بن سکے۔ ان میں پنجاب حکومت کی تازہ ترین نوکریاں ملک بھر سے اہل مرد/خواتین امیدوار تنظیم کے بیان کردہ طریقہ کار کے ذریعے درخواست دے سکتے ہیں اور بھرتی کے مکمل عمل کے بعد پاکستان 2022 میں یہ نوکریاں حاصل کر سکتے ہیں۔

پوسٹ کرنے کی تاریخ18-07-2022
صنعتحکومت
ہائرنگ آرگنائزیشن منصوبہ بندی اور ترقی
ملازمت کا مقاملاہور
کے ذریعے درست
(آخری تاریخ)
05-08-2022
تعلیم تقاضےدرمیانی
ملازمت کی قسمپوراوقت
پوسٹس کی تعداد04+
اخبارجنگ/اے اے جے
پتہپلاننگ اینڈ ڈویلپمنٹ لاہور
زپ کوڈ54000

لاہور میں ڈرائیور کی تازہ ترین نوکریاں 2022 اشتہار

پوسٹ کا نام قابلیت
ڈرائیوردرمیانی

پاک فوج میں بطور سپاہی شامل ہوں۔
👆 تازہ ترین آسامیاں👆

سرکاری تفصیلات نیچے اشتہار میں دی گئی ہیں۔

لاہور میں ڈرائیور کی نوکریاں 2022

پنجاب کی تازہ ترین نوکریوں کے لیے اپلائی کیسے کریں؟

عمومی سوالات

  1. پاکستان کے صوبہ پنجاب میں مقیم درخواست دہندگان کو دو حالیہ پاسپورٹ سائز کی تصاویر، CNIC کی تصدیق شدہ کاپیاں، تعلیمی سرٹیفکیٹس کے تجربے کے سرٹیفکیٹس اور ڈومیسائل کے ساتھ 5 اگست 2022 (05.08.2022) تک دفتری اوقات میں درج ذیل پتے پر درخواست دینا ہوگی۔
  2. غیر دستخط شدہ اور نامکمل درخواستیں یا متعلقہ دستاویزات کے بغیر موصول ہونے والی درخواستوں کو سرسری طور پر مسترد کر دیا جائے گا۔
  3. درخواست جمع کرانے کی آخری تاریخ پر امیدوار کی عمر کا حساب لگایا جائے گا صرف قابلیت کے بعد کے تجربے پر غور کیا جائے گا۔ کسی بھی مخصوص پوسٹ کے لیے پوسٹ کوالیفکیشن کا تجربہ اس پوسٹ کے لیے کم از کم مطلوبہ اہلیت کے بعد حاصل کیا جانے والا تجربہ ہے جو پہلے سے سرکاری ملازمت میں ہیں انہیں NOC کے ساتھ مناسب چینل کے ذریعے درخواست دینی چاہیے۔
  4. صرف شارٹ لسٹڈ امیدواروں کو ٹیسٹ/انٹرویو کے لیے بلایا جائے گا اور ٹیسٹ/انٹرویو میں شرکت کے لیے کوئی TA DA ادا نہیں کیا جائے گا یہ پروجیکٹ کی پوسٹیں کنٹریکٹ اپائنٹمنٹ پالیسی، 2004 کے مطابق کنٹریکٹ کی بنیاد پر پُر کی جائیں گی حقیقت امیدوار کی نااہلی کا باعث بنے گی اقلیتی کوٹہ مندرجہ بالا پوڈز پر لاگو کیا جائے گا؛ ایک پوسٹ اس کوٹہ کے لیے مختص ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button